پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف
پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف

چند ایده برای دکوراسیون محیط کار

رضایتمندی نیروی انسانی اغلب یکی از دغدغه های مهم مدیران است، زیرا باعث افزایش بهره وری میشود، یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار، در رضایمندی کارمندان محیط کاری میباشد.

در این مقاله قصد داریم به چند نکته کاربردی در دکوراسیون محل کار بپردازیم:



1. رنگ

مهمترین و بارزترین ویژگی رنگ میباشد ، زیرا در اولین نگاه معرف محیط است و میتواند تاثیر بسزایی در حفظ روحیه کارمندان و جذب مشتری داشته باشد.



2.نور

یکی از عواملی که باعث ایجاد انرژی در محیط میشود نور است. در محیط های کاری نور زیاد باعث افزایش روحیه و جلوگیری از خستگی میشود.



3.مبلمان ارگونومیک

مبلمان ارگونومیک برای کاهش درد های ناشی از نشستن زیاد کمک میکند. در محیط های کاری اولین اصل خرید مبلمان ارگونومیک است.

اگر کار شما ملزم به استفاده از کامپیوتر است باید وسایلی مانند موس، کیبورد، و مانیتور نیز ارگونومیک باشد زیرا به کاهش تنش های عضلانی کمک بسیاری میکند.


 

4. قفسه و فایل ها

لازم است هر فرد قفسه و فایل مورد نیاز خود را داشته باشد تا بتواند وسایل را به طور منظم و چشم نواز طبقه بندی کند.



5. زیباسازی دیوارها

یک دیوار ساده و خالی میتواند به شدت کسل کننده باشد، راحت ترین کار برای افزایش روحیه میتواند تغییر رنگ دیوار ها و یا استفاده از قاب بر روی آنها باشد.



6. تزئینات

گیاهان طبیعی، آکواریوم، آثار هنری، میتواند به زیبایی محیط کار کمک کنند و تا حدی محیط را از فضای خشک و جدی جدا کند.

برخی وسایل کاربردی، مانند چراغ مطالعه، ساعت رومیزی و ... نیز میتواند به میز کارتان جلوه دهد.



7. مضمون کلی و متناسب

دکوراسیون شما باید به طور کلی متناسب با فعالیت شرکت شما باشد، تا بتواند علاوه بر برندینگ شرکت تاثیر بیشتری بگذارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.