پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف
پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف

پارتیشن و مبلمان اداری

گروه صنعتی سازینه چوب تولید کننده انواع مبلمان و دکوراسیون اداری شامل پارتیشن دوجداره ام دی اف،پارتیشن دوجداره آلومینیومی،انواع میز و صندلی اداری.

واحد فروش:02122381486

www.sazinehchoob.com

دکوراسیون اداری لاکچری

هر فضای داخلی اعم از محیط کار، تفریح یا محل سکونت، قابلیت زیبا شدن و خاص بودن را دارد؛ تنها باید دانست که چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده شود تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید.

واحد فروش:02122381486
www.sazinehchoob.com

دکوراسیون لاکچری

پارتیشن اداری  مدل جام

این مدل با ترکیب شیشه و ام دی اف و دارا بودن پنل های شیشه ایی بزرگ و قابلیت استفاده پرده در بین جداره پارتیشن ترکیب زیبا و منحصر بفردی را ایجاد میکند که مناسب محیط هایی است که تعامل نور در آن حائز اهمیت است.

واحد فروش:02146042412

www.sazinehchoob.com

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن اداری دوجداره تمام شیشه
این مدل با ترکیب شیشه و ام دی اف و دارا بودن پنل های شیشه ایی بزرگ و قابلیت استفاده پرده در بین جداره پارتیشن ترکیب زیبا و منحصر بفردی را ایجاد میکند که مناسب محیط هایی است که تعامل نور در آن حائز اهمیت است.
واحد فروش : 02146042412
www.sazinehchoob.com

نکاتی درباره طراحی دکوراسیون دفتر کار شما:  

1.ایجاد محیط صمیمی

طراحی دفتر کار باید به گونه ای باشد که کارمندان خود را محصور نبینند، حضور شما در میان آنها باعث تشویق و بالا رفتن روحیه کارمندان میشود.

2. رنگ

مهمترین و بارزترین ویژگی رنگ میباشد ، زیرا در اولین نگاه معرف محیط است و میتواند تاثیر بسزایی در حفظ روحیه کارمندان و جذب مشتری داشته باشد.

3. نور

یکی از عواملی که باعث ایجاد انرژی در محیط میشود نور است. در محیط های کاری نور زیاد باعث افزایش روحیه و جلوگیری از خستگی میشود.

www.sazinehchoob.com

واحد فروش تهران:02146042412


نکاتی درباره طراحی دکوراسیون دفتر کار شما

  • ایجاد محیط صمیمی




طراحی دفتر کار باید به گونه ای باشد که کارمندان خود را محصور نبینند، حضور شما در میان آنها باعث

تشویق و بالا رفتن روحیه کارمندان میشود البته اگر مدیر خوش اخلاقی هستید چون در غیر اینصورت آنها

ترجیح میدهند که از شما دور باشند.

      اگر فعالیت شغلی شما ملزم به کار تیمی و گروهی است صمیمیت فضای اداری الزامی است تا کارمندان بتواند به

           راحتی با یکدیگر در تعامل باشند.


  • رعایت حفظ حریم خصوصی


علاوه بر ایجاد محیط صمیمی و عدم موانع میان افراد سعی کنید حریم خصوصی آنها را نیز رعایت کنید . افراد

برای انجام وظایف روزانه خود نیاز به تمرکز و حریم خصوصی دارند.

مقدار فضای لازم برای هر نفر:

طراحان داخلی طبق استانداردهای لازم برای هر کارمند فضایی به میزان 13 متر مربع را در نظر میگیرند.

یک میز برای کارمندان در کمترین حالت 120 * 70 سانتی متر باید باشد

میز مدیران 140 * 75 سانتی متر باید باشد

میز مدیران ارشد 160*80 سانتی متر

البته اندازه های فوق  با توجه به فضای در دسترس و امکانات قابل افزایش است .


  • منظم باشید!


برای نظم بخشیدن و زیبایی محیط کاری، سعی کنید تمام سیم ها و کابل های موجود را با طراحی مناسب و

چیدمان درست میزها در مسیری با پوشش مناسب هدایت کنید.

به مقدار لازم و با توجه به تعداد کارمندان و میزان اسناد در شرکت از قفسه ها و فایل های کشو دار استفاده کنید

کمبود آنها حتما بی نظمی بوجود خواهد آورد.


  • انتخاب رنگ


در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید زیرا که تاثیر بسیاری در روحیه افراد میگذارد، سعی کنید از چند رنگ متفاوت

که با هویت سازمان هماهنگی دارد استفاده کنید. یکرنگ بودن میز ها و پارتیشن و قفسه ها باعث ایجاد احساس یکنواختی میشود.

میتوانید با استفاده از پرده هایی با رنگ های متفاوت، در بین پارتیشن ها محیط کار را از یکنواختی دور کنید.

اما در استفاده از رنگ باید اصولی را رعایت کرد شما میتوانید هر بخش از شرکت خود را یک رنگ مشخص

بزنید و یا در کلیه قسمت ها رنگ خاصی را رنگ اصلی قرار دهید.

چند ایده برای دکوراسیون محیط کار

رضایتمندی نیروی انسانی اغلب یکی از دغدغه های مهم مدیران است، زیرا باعث افزایش بهره وری میشود، یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار، در رضایمندی کارمندان محیط کاری میباشد.

در این مقاله قصد داریم به چند نکته کاربردی در دکوراسیون محل کار بپردازیم:



1. رنگ

مهمترین و بارزترین ویژگی رنگ میباشد ، زیرا در اولین نگاه معرف محیط است و میتواند تاثیر بسزایی در حفظ روحیه کارمندان و جذب مشتری داشته باشد.



2.نور

یکی از عواملی که باعث ایجاد انرژی در محیط میشود نور است. در محیط های کاری نور زیاد باعث افزایش روحیه و جلوگیری از خستگی میشود.



3.مبلمان ارگونومیک

مبلمان ارگونومیک برای کاهش درد های ناشی از نشستن زیاد کمک میکند. در محیط های کاری اولین اصل خرید مبلمان ارگونومیک است.

اگر کار شما ملزم به استفاده از کامپیوتر است باید وسایلی مانند موس، کیبورد، و مانیتور نیز ارگونومیک باشد زیرا به کاهش تنش های عضلانی کمک بسیاری میکند.


 

4. قفسه و فایل ها

لازم است هر فرد قفسه و فایل مورد نیاز خود را داشته باشد تا بتواند وسایل را به طور منظم و چشم نواز طبقه بندی کند.



5. زیباسازی دیوارها

یک دیوار ساده و خالی میتواند به شدت کسل کننده باشد، راحت ترین کار برای افزایش روحیه میتواند تغییر رنگ دیوار ها و یا استفاده از قاب بر روی آنها باشد.



6. تزئینات

گیاهان طبیعی، آکواریوم، آثار هنری، میتواند به زیبایی محیط کار کمک کنند و تا حدی محیط را از فضای خشک و جدی جدا کند.

برخی وسایل کاربردی، مانند چراغ مطالعه، ساعت رومیزی و ... نیز میتواند به میز کارتان جلوه دهد.



7. مضمون کلی و متناسب

دکوراسیون شما باید به طور کلی متناسب با فعالیت شرکت شما باشد، تا بتواند علاوه بر برندینگ شرکت تاثیر بیشتری بگذارد