پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف
پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف

پارتیشن تک جداره

نکات مهم در طراحی فضای اداری

یکی از نکات مهم در طراحی ،اجرای دکوراسیون و تقسیم بندی فضاهای اداری ایجاد فضایست که کارمندان در آرامش بوده. و به دور از تنش های محیطی بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

این امر به وسیله ی پارتیشن بندی های اداری امکان پذیر است چرا که فضای هر کارمند را مشخص کرده. فضا را ایزوله کرده و قابلیت جا به جایی و تغییر دکوراسیون را دارد و همچنین قابلیت تنظیم دید و سایه روشن را به فضا می دهد.

در بین جداکننده های اداری پارتیشن های تک جداره به دلیل قیمت مناسب ، حمل و نصب آسان این روز ها خواهان بسیار زیادی را بین شرکت ها و ارگان ها دولتی پیدا کرده.

پارتیشن های تک جداره شیشه ای به دلیل سبکی بیشتر ، قابلیت عبور نور و سبکی مدرن از بهترین های پارتیشن های تک جداره می باشند.

پارتیشن تک جداره چیست

پارتیشن تک جداره پارتیشن ایست که در واقع در ساختار آن از یک جدار شیشه و یک جدار ام دی اف تشکیل شده باشد.که با دو نوع استراکچر آلومینیوم و ام دی اف در بین شرکت های تولید کننده موجود می باشد.

پارتیشن با استراکچر ام دی اف از درصد آکوستیک بیشتری برخوردار می باشد.و همچنین به دلیل تنوع بالای ام دی اف دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد و قیمت تمام شده کمتری به نسبت پارتیشن های آلومینیوم برخوردار است.

واحد فروش:02146042412-02122381486

www.sazinehchoob.com



دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید

 با 7 نکته ساده و ارزان دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید

با 7 نکته ساده و ارزان دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید و محیطی هیجان انگیز و زیبا بسازدید. از آنجاییکه زمان سپری شده و مفید هر فرد در طی شبانه روز در محیط کار است از همین رو به دکوراسیون محل کار باید توجه بیشتری داشت . چون علاوه بر افزایش بهره وری شغلی موجب آرامش در زمان کار می گردد . و خستگی های ناشی از روزمرگی جلوگیری می کند.

با 7 نکته کلیدی می توانید به سادگی و کمترین هزینه دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید.

با 7 نکته کلیدی می توانید به سادگی و کمترین هزینه دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید. و محیط جدید و تازه ای را برای خود بسازید حتما از گل و گیاه در فضای کاری خود استفاده کنید.

اگر به نور مستقیم خورشید دسترسی دارید می توانید از گیاه های تزیینی و مقاوم استفاده کنید و با نگاه . کردن و رسیدن به گیاهان خود حس خوبی در زمان کار خواهید داشت.

اگر محیط کاری شما به وسیله ی پارتیشن اداری تفکیک شده می توانید گل های رونده روی آن قرار دهید.

عکس عزیزان خود را روی میز کار خود قرار دهید تا با نگاه کردن به آنها انرژی مضاعف دریافت کنید.

 www.sazinehchoob.com

پارتیشن دوجداره اداری

برای ایجاد بهره وری بهتر در شرکت های حرفه ای ، دفتر کار کارمندان به گونه ای طراحی و چیدمان می شود که ترکیبی از راحتی در خانه  و محیط حرفه ای کسب و کار در آن هویدا باشد.

همه مدیران شرکت خود را محلی برای تحقق آرزوهایشان می دانند و به دنبال به دست آوردن سهم عمده ای از بازار و جذب کارمندان متخصص و قابل اعتماد در مجموعه خود هستند که این امری کاملا بدیهی است.

در ادامه نکاتی را یادآور می شویم که با بکارگیری آن ها می توانید نفس تازه ای را در محیط کسب و کار خود بدمید و حال و هوای شرکت خود را عوض کنید.

به تاثیر در نگاه اول دفتر کار خود توجه کنید

گاهی خودتان را به جای مراجعه کنندگان و کارمندان خود قرار دهید.به نظرتان چه نوع برداشتی از حرفه شما دارند؟

آیا محل پذیرش شوندگان بهترین تاثیر را در نگاه اول و ابتدای ورودشان دارد ؟ میز منشی،مبلمان انتظار و فضای لابی حس دعوت شدگی را به مشتریانتان القا می کند؟

در خرید وسایل و مبلمان داخلی خود کاملا هوشیارانه عمل کنید

در حالی که برای خرید بهترین مبلمان برای شرکت خود میروید به هزینه هایی که برای این کار انجام می دهید دقت کنید تا متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید باشد تا در پایان از خرید خود بهترین حس رضایت مندی را داشته باشید.

از مشاوره حرفه ای های صنعت مبلمان استفاده کنید

بدون گذاشتن وقت برای پیدا کردن دفاتر معماری و هماهنگی ، گرفتن وقت برای مراجعه می توانید با مشاوره تلفنی رایگان با متخصصان و مشاوران صنعت مبلمان اداری از قیمت ها و جدیدترین های صنعت مبلمان اداری آگاهی کسب کنید  تنها با سرچ در گوگل به راحتی میتوانید بدون هزینه خود را بروز کنید.

نور طبیعی را به راحتی در تمام اتاق های کارمندی خود داشته باشید

با جداسازی فضا های کارمندی به وسیله ی پارتیشن های شیشه ای به راحتی می توانید فضای هر کارمند خود را تعریف کرده و نور طبیعی را در تمامی اتاق ها داشته باشید که طبیعی بودن نور خود به تنهایی باعث ایجاد حس طراوت ، کاهش خستگی و ایجاد روحیه خلاقیت در کارمندان می شود.

به شرکت خود سرو سامان بدهید

به کمک کمد هایی با درب ریلی در فضای هر اتاق به راحتی می توانید تمامی اسناد و مدارک خود را آن جمع آوری نمود و از شر کاغذ ها و وسایل اضافی روی هر میز خلاص شد و به فضا های کارمندی نظم بخشید.




www.sazinehchoob.com


فایل سه کشو چرخ دار از جنس ام دی اف و با ابعاد استاندارد برای قرار گیری در زیر میز اداری تولید و عرضه گردیده است . کشوی ابتدایی دارای قفل می باشد . کشوها مجهز به ریل سه زمانه ساچمه ای هستند که دارای عمر طولانی نسبت به سایر ریلهای موجود در بازار هستند . دستگیره درب هر کشو از جنس تمام استیل است . چرخهای فایل از نوع مرغوب و درجه یک هستند که عمر طولانی و چرخش سریع و آسان از مزایای آن می باشد . همچنین دو چرخ جلو دارای ترمز هستند که در هنگام باز و بسته کردن درب کشو فایل از جای خود حرکت نکند . فایل 3 کشو چرخدار یکی از استانداردترین و پر مصرف ترین فایلهای اداری است که قابلیت قرار گیری در هر دو سمت میز را دارد و همچنین بصورت انفرادی نیز می توان در هر مکانی از آن استفاده نمود .

www.choobforoosh.com

واحد فروش:02146042412 - 02122381486 - 02632749087

میز کارشناسی و میز مدیریتی

 میز های مدرن اداری


-         ام دی اف 16 میلیمتر شرکت ( آریا ، ایزوفام ، فرآمید و اکسترا) می باشد.

-         پایه میز ساخته شده از ورق فولاد سفید با پروفیل به مقطع 30 * 50 و 55 * 55 میلیمتر با وزن 15 کیلوگرم.

-         قابلیت مونتاژ و دمونتاژ با اتصالات پیچ آلن سفید.

-         رنگ استاتیک طبق استاندارد ضخامت و مقاوم در برابر سایش.

-         پروفیل ( سفید ، نقره ای و نوک مدادی) با پروفیل ( مستطیلی ، مربعی و مثلثی).

-         شیشه 10 میلیمتر فلوت درجه یک ، که در صورت درخواست مشتری قابلیت افزایش در ضخامت شیشه و سکوریت بودن را دارا میباشد .

-         لبه صفحه میز ها دارای نوار لبه(pvc) ترک درجه یک میباشد .

-         کلیه محصولات دارای ضمانت پنج ساله از زمان تحویل کامل پروژه به کارفرما میباشد .

-         کلیه یراق آلات دارای ضمانت کیفی بدون قید و شرط 5 ساله میباشد .

-         کلیه مراحل بارگیری ، حمل و تخلیه بار در محل اجرای پروژه بعهده پیمانکار(سازینه چوب) میباشد .

-         بازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 3 درصد از مبلغ کل فاکتور کسر میگردد .

-         در مرحله طراحی تمامی اصول ارگونومی،همچنین اصول علمی بین المللی طراحی محیط های اداری لحاظ می گردد.

 


www.sazinehchoob.com
واحد فروش : 02122381486