پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف
پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف

تولید کننده کانتر پذیرش

کانتر پذیرش یکی از مهمترین مبلمان اداری در هر سازمانی می باشددر واقع  مراجعه کنندگان با اولین بخشی  که ارتباط می گیرند بخش لابی و  منشی برای مراجعه به دیگر بخش هاست از نظر ابعاد میز منشی دارای طول زیاد با توجه به دستگاهی که باید روی آن قرار بگیردداشتن پیشخوان برای محصور کردن میز منشی و راحتی مراجعه کنندگان و داشتن کمد و کشوهای کافی برای اسناد و مدارک می باشد.

نمونه هایی از کانتر های پذیرش اجرا شده برای مشاهده در ذیل آمده اما تنوع محدود به نمونه های ارسالی نمی باشد شما می توانید میز کانتر خود را با طراحان سازینه چوب طراحی کرده و اجرای آن را به ما بسپارید.

www.sazinehchoob.com
واحد فروش:02122381486 - 02146042412  - 09126355825







www.sazinehchoob.com

پارتیشن ارزان اداری

گروه صنعتی و طراحی سازینه چوب با بیش از 13 سال تجربه در تولید و اجرای پارتیشن های مدولار برای شرکت ها و ارگان های دولتی،مبلمان و دکوراسیون اداری خدمت جدیدی برای ترکیب بندی و ایجاد نظم در فضاهای اداری  با قیمت مناسب عرضه نموده که نام تجاری محصول را با نام پدیدار به ثبت رسانده

مشخصات محصول:

-ام دی اف 16 میل

-نوار پی وی سی برای زیبایی و استحکام لبه های کار

-درب تمام ام دی اف با یراق آلات آلمانی

-شیشه فلوت 

-نصب مدولار با اتصالات کلیپسی

www.sazinehchoob.com






عواملی که باعث محبوبیت استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری می شود؟

- پارتیشن به منظور جداسازی و تفکیک فضاهای کارمندی.

- باعث عدم حواس پرتی در کارکنان می شود ( با ایجاد دیوار های جداکننده حواس سمعی و بصری کارکنان به طور کلی با فضای بیرونی قطع می شود که باعث افزایش سطح تمرکز آنان و افزایش بهره وری شرکت می شود.)

- پارتیشن ها فضای اداری شما را شیک،زیبا و حرفه ای می کند و در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

- برای ایجاد تفکیک فضا با دیوار های بنایی باید تایم ، هزینه های گزاف برای ساخت و رنگ یا کاغذ دیواری به عنوان روکش آن و همچنین تحمل آشوفتگی ها و گرد و خاک ایجاد شده به وسیله آن را نمود.

- با ایجاد پارتیشن بندی در صورت ایجاد تغییرات یا تغییر دکوراسیون در شرکت دیگر نیاز به تخریب دیوار ها،عملیات بنایی و هزینه های متحمله در این راه می شوید پارتیشن های پرتابل سازینه چوب این نیاز شما را بدون هیچ هزینه ای مرتفع می کند.

- اتصالات پارتیشن ها به کف و دیوار ها بوده که این اتصال به وسیله میخ و پیچ انجام می شود و در مواردی که ملک استجاری می باشد و یا کف از متریالی خاص بوده که نمیخواهیم هیچ گونه آسیبی به آن برسد شرکت سازینه چوب به وسیله ی چسب های انحصاری خود این کار را انجام داده و ایستایی کار را ضمانت می کند.

- داشتن پارتیشن ها با ارتفاع کوتاه برای تعمیرات سقف و نصب دوربین های مخفی مناسب بوده و بدون هیچ گونه مزاحمتی در کار به شما کمک می کند.

واحد فروش و کارشناسان:02122381486
www.sazinehchoob.com


فروش پارتیشن اداری

گروه صنعتی سازینه چوب با بیش از 13 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید پارتیشن های مدولار و مبلمان اداری فعالیت می نماید.ارائه خدمات به مشتریان از طریق مطالعات و پژوهش های علمی در زمینه شناسایی بروز ترین های صنعت ساختمان بوده.استفاده از پارتیشن های پیشرفته و بروز کمک شایانی به زیبایی کلی و داخلی شرکت ها و تفکیک فضایی سالم و کارآمد میکند.استراتژی سازینه چوب بر مشتری مداری ، تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب کالا می باشد.

واحد فروش:02122381486

www.sazinehchoob.com

میز کانتر و میز پذیرش

طراحی قسمت پذیرش و لابی و یا کانترپذیرش در فضاهای اداری و در بدو ورود افراد بسیار حائز اهمیت است. و می تواند تاثیرات مهمی بر مخاطب یا مراجعه کننده به شرکت بگذارد

امروزه طرح ها و متریال های متنوعی برای میز پذیرش در نظر می گیرند اما به جرات می توان گفت هرچه از متریال های طبیعی مثل چوب و با رنگ های گرم استفاده شود حس دعوت شدگی و حس صمیمیت در فضا را افزایش می یابد.

واد فروش:02122381486

www.sazinehchoob.com

میز مدیریتی و میز کارشناسی

میز مدیریتی باید از ویژگی های متمایزی برخوردار باشد.دیزاین میز،سایز و رنگ میز و تناسب آن با فضا و همچنین رعایت اصول آرگونومیک از جمله مواردی است که برای یک میز مدیریتی باید به آن توجه کرد.

کارشناسان سازینه چوب با بازدید از فضا ، برداشت پلان و با در نظر گرفتن نیاز مدیریت از فضاهای میز طرح پیشنهادی خود را  ارائه می دهد که پس از تایید کارفرما برای تولید به کارخانه فرستاده می شود.

گروه صنعتی سازینه چوب همچنین میز های آماده و دپو شده که تمامی اصول زیبایی و آرگونومیک در آن رعایت شده و خواهان بسیاری را دارد آماده ارسال دارد که تنها با یک تماس درب منزل تحویل داده می شود.

www.sazinehchoob.com

واحد فروش:02122381486-02146042412-02632749087


تولید کننده میز کنفرانس اداری

میز کنفرانس 6 نفره سازینه چوب با متریال ام دی اف ترک و نوار لبه ی 2 میل ترک برای زیبایی و استحکام بیشتر می باشد،سیستم نصب تمامی مبلمان ها الیت می باشد(در ظاهر کار هیچ گونه میخ و پیچی مشخص نیس)رویه میز محلی برای گذاشتن وسایل پذیرایی از مهمانان را دارا می باشد که از شلوغی  و آشوفتگی میز در هنگام جلسات جلوگیری می کند.ارتفاع میز استاندارد بود و صفحه رویه دارای کرو بوده که هم باعث زیبایی میز شده و هم دید افراد را بهم در حین جلسه راحتتر نموده.جهت ست نمونه میز ها با صندلی می توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا خریداری نموده  و در هزینه حمل مضاعف صرفه جویی نمود.

مشاوره و خرید:02146042412

www.sazinehchoob.com

میز کار و میز کنفرانس

در خرید وسایل و مبلمان داخلی خود کاملا هوشیارانه عمل کنید

در حالی که برای خرید بهترین مبلمان برای شرکت خود میروید به هزینه هایی که برای این کار انجام می دهید دقت کنید تا متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید باشد تا در پایان از خرید خود بهترین حس رضایت مندی را داشته باشید.

از مشاوره حرفه ای های صنعت مبلمان استفاده کنید

بدون گذاشتن وقت برای پیدا کردن دفاتر معماری و هماهنگی ، گرفتن وقت برای مراجعه می توانید با مشاوره تلفنی رایگان با متخصصان و مشاوران صنعت مبلمان اداری از قیمت ها و جدیدترین های صنعت مبلمان اداری آگاهی کسب کنید  تنها با سرچ در گوگل به راحتی میتوانید بدون هزینه خود را بروز کنید.

نور طبیعی را به راحتی در تمام اتاق های کارمندی خود داشته باشید

با جداسازی فضا های کارمندی به وسیله ی پارتیشن های شیشه ای به راحتی می توانید فضای هر کارمند خود را تعریف کرده و نور طبیعی را در تمامی اتاق ها داشته باشید که طبیعی بودن نور خود به تنهایی باعث ایجاد حس طراوت ، کاهش خستگی و ایجاد روحیه خلاقیت در کارمندان می شود.

www.sazinehchoob.com

برای تغییر دکوراسیون خود چکار کنیم

برای دکوراسیون داخلی خود وقت بگذارید تا محیطی دلنشین و جذاب را برای خود و کارکنانتان ایجاد کنید و مطمئن باشید که این امر به راندمان


و بهره وری کاری نیز خواهد انجامید .


وسایل را مطابق با نیازتان انتخاب کنید و ترکیب مدل ورنگها با یکدیگر را رعایت کنید . رنگ پارتیشن با میز اداری ، کتابخانه ، فایل ، کمد ،


کردنزا و ... باید تناسب داشته باشد و وسایل کوچک را هماهنگ با کلیات انتخاب کنید . در محیط کار از پرده های نازک و فانتزی استفاده کنید تا


نور بیشتر وارد محیط شود .


به شرکت خود سرو سامان بدهید


به کمک کمد هایی با درب ریلی در فضای هر اتاق به راحتی می توانید تمامی اسناد و مدارک خود را آن جمع آوری نمود و از شر کاغذ ها و


وسایل اضافی روی هر میز خلاص شد و به فضا های کارمندی نظم بخشید.



واحد فروش:02122381486
www.sazinehchoob.com