پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف
پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره

تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تکجداره و پارتیشن بندی ام دی اف

دکوراسیون منزل



با چند راه حل ساده منزل خود را به سبک پاییزی تزیین کنید.


پتوهای تزیینی

پتوهایی با بافت ضخیم و پر از نقش و نگار و رنگهای شاد و گرم گزینه بسیار خوبی برای یک صندلی کنار شومینه است.فراموشش نکنید!


بالکن یا حیاط

افراد زیادی با فرارسیدن فصل پاییز به علت سرمای هوا قید حیاط یا بالکن خود را تا پایان سرما می زنند. به شما پیشنهاد می کنیم که از فضای بیرون غافل نشوید . برگهای درختان ، شمع ، بلوط و... به شما کمک می کنند تا محیطی جذاب را فراهم کنید.


کوسن های رنگی

هر فصلی بنا بر شرایط جوی ای که دارد ما را ملزم به استفاده از وسایلی مانند لباسهای گرم یا.. می کند.چند کوسن رنگی با رنگهای گرم مثل نارنجی یک محیط گرم را به پذیرایی شما می دهد.


کتاب یار مهربان

به این فکر کنید .. عصرهای گرفته و طولانی  پاییزی ، کتاب ها و رمان های چند صفحه ای و خیال پردازی .. با یک لیوان چای .


چند سرآشپز و یک غذای عالی

شب های طولانی پاییزی این فرصت را ایجاد می کند تا زمان زیادی در کنار خانواده ها باشیم. جمع شدن اعضای خانواده در آشپزخانه و گفتگو و درست کردن یک شام خوشمزه یک شب شاد را برای شما رقم میزند.



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب   

  

لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 

سبک های دکوراسیون داخلی


سبک های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی  خانه بر اساس سلیقه ی افراد خانه تعیین می شود.سلیقه ها با یکدیگر فرق دارد ، فردی از سبک کلاسیک خوشش می آید و فردی دیگر مدرن بودن را دوست دارد و فردی دیگر هر دو.

نکته بسیار مهم در تزیین خانه نوع نگاه آینده نگرانه به دکوراسیون خانه است. از آنجا که قرار است هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنید بهتر است در مورد عوامل تاثیر گذار مثل نوع و رنگ مبلمان ، فرم اشکال به کار رفته در دکوراسیون و... یک تصمیم واحد بگیرید تا خیالتان از بابت دکوراسیون خانه تا مدت ها راحت باشد.

قبل از دکور خانه ی خود با این سبک ها آشنا شوید تا خانه ای باب میلتان داشته باشید.


سبک ایرانی

در این سبک از ستون های بلند ، ایوان های رفیع ، پنجره های مشبک رنگی و آینه کاری استفاده شده است و در آن تمام مسائل فنی و علمی رعایت شده است.


سبک مینیمالیسم

سبک ساده گرایی نیز نامیده می شود.اساس کار در این سبک سادگی و حداقل بودن تزیینات و اکسسوری های داخلی است. در این سبک هیچ تجملی دیده نمی شود و ظواهر همه صاف ، ساده و بدون جزییات و بی آلایش است.رنگ های مورد استفاده در این سبک ، یا روشن یا خیلی تیره و حتی براق است.


سبک کلاسیک

پر از وسایل ریز و لوسترهای زیبا، مبلهای منبت کاری شده و تزیینات کلاسیک با گل و گیاه بصورت کاملا تجملانه این سبک را شکل می دهند.


سبک روستیک

این سبک برای خانه های ویلایی ، کوهستانی  کاربرد دارد . تداعی کننده طبیعت در منزل است.ممکن است به جای مبلمان از کنده درخت ، تنه و شاخه ی درختان استفاده شود.


سبک کلاسیک با تفسیر جدید

این سبک تلفیقی بین کلاسیک و مدرن است و شالوده ی اصلی آن معماری کلاسیک است ولی از اکسسوری های جدید نیز در آن یافت می شود.


سبک ماوریک ( تک رو )

این سبک بخشی از سبک مدرن است.هر وسیله ای را با رنگ تصادفی بی هیچ قیدی در هر کجای منزل می توان استفاده کرد.


سبک ژاپنی

تمیز بودن ، کم بودن جزییات ، استفاده از وسایل مرسوم مردم ژاپن مانند تاتامی مت ، درهای کشویی ، میزهای کوتاه ، زابوتن و... این سبک از معماری داخلی را تشکیل می دهد.


سبک چینی

سه  اصل مهم این سبک شامل سادگی و پرهیز از بی نظمی ، انرژی و طبیعت است . اصول فنگ شوی و وجود گیاه بامبو در این سبک حرف اول را می زند.در اصول فنگ شوی عناصر مهم آب ، آتش ، خاک ، چوب و فلز است که در این سبک دیده می شود.

ادامه مطلب


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب   

  

لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




راهکارهای تقویت مغز



اینترنت تعطیل است!

به جای ساعت ها فعالیت در شبکه های اجتماعی و چک مدام ایمیل خود ،مثلا آخرهفته ها را بی اینترنت سر کنید و به فعالیت های دیگر بپردازید.


یادداشت برداری روزانه

هرروز مطلب جدیدی یاد بگیرید و هر وقت که فرصت داشتید آن مطالب را برای خودتان یادداشت برداری کنید.


من کجا ایستاده ام؟

هر کسی لیستی از اهداف خود دارد ولی یک لیست هم از کارهایی که تا حالا انجام داده اید طراحی کنید.این کار علاوه بر افزایش اعتماد به نفستان ، باعث خوشحالی شما می شود و انرژیتان را برای رسیدن به اهداف دیگر افزایش می دهد.


سودوکو یا جدول حروف متقاطع؟

بازی های فکری از هر نوعش علاوه بر سرگرم کردن شما ، باعث افزایش قدرت مغز شما می شود.مدتی امتحان کنید تا باور کنید که قدرت پردازش مغزتان تا چه حد بالا رفته است.


مطالعه کردن

هرچه میخواهید بخوانید فقط بخوانید!از مقاله گرفته تا رمان و داستان و .... . بنابر سلیقه ی خود هر متنی را که دوست دارید مطالعه کنید.آنچه مهم است کمیت است!!


حرکت در چارچوب ممنوع!

استیو جابز پس از ترک تحصیل مدتی به یادگیری خوشنویسی مشغول شد با اینکه در آن زمان خوشنویسی برای او بی ربط به نظر می رسید ولی بعدها در طراحی مکینتاش  به او کمک کرد. مهم نیست چه چیزی یاد میگیرید ولی همیشه در حال یادگیری باشید.یک روز به شما کمک می کند.


ادامه مطلب


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب   

  

لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 


عادات روزانه ی مدیران موفق


در این میان مدیران موفق عاداتی هست که تقریبا بین تمام آن ها مشترک است ( البته همیشه استثنا هست!!) ، برای مثال صبح زود بیدار شدن از جمله ی این عادات مفید است.

در ادامه بخشی از این عادات که مهمترین آنهاست گفته می شود که راه رسیدن به موفقیت را به شما نشان می دهد.


هر روز حساب و کتاب کنید

هر فردی که در شرکت تان کار می کند دوست دارد که شما فردی پول ساز باشید و باعث ادامه دار شدن کسب و کار شوید.بنابراین بهتر است که به صورت روزانه بودجه و گردش مالی خود را بررسی نمایید.

شب ها کار نکنید

انسان برای ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار در روز خلق نشده است و همه ما به استراحت نیاز داریم. بنابراین اگر از ساعت ۵ بعد از ظهر به بعد به تلفن تان جواب ندهید مشکلی پیش نخواهد آمد. مطمئن باشید که کار منتظر می ماند تا کاملا استراحت کنید و پر انرژی آن را از سر بگیرید.

هیچگاه عصبانی نشوید

عصبانیت هیچگاه چیزی را درست نمی کند و تنها باعث ایجاد نوعی ترس و وحشت در میان کارکنانی می شود که نمی خواهند برای رسیدن به موفقیت در شرایط دشواری کار کنند.

به دنبال پیشرفت های کوچک باشید

به عنوان یک فعالیت روزانه، به دنبال راهکارهایی باشید تا نه تنها در فعالیت های روزانه خودتان که در کار دیگران نیز بهبود ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که این تغییرات کوچک در نهایت می توانند منجر به پیروزی های بزرگ شوند.

ادامه مطلب...



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب   

  

لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 


دکوراسیون داخلی | رنگ ها در دکوراسیون


چگونه میتوانیم مشکلاتدکوراسیون منزل را حل کنیم ؟

رنگ ها در دکوراسیون و ایجاد محیطی آرام و زیبا نقش اساسی ای دارند.اولین مرحله در آغاز اجرای چیدمان و دکور ، رنگ آمیزی و انتخاب رنگ مناسب برای محیط است .در ادامه نکاتی چند در خصوص انتخاب مناسب رنگ محیط گفته می شود که با انجام آنها بهترین نتیجه را در فاز اول اجرای دکوراسیون می گیرید.


.از وسایلی که درست همرنگ دیوار باشد استفاده نکنید.

 برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل یا دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید.

. اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها در دکوراسیون داخلی به یکدیگر زیباتر شود.

. رنگی را برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید و آنرا در حجمهای متفاوت در اتاقها به کار ببرید. این رنگ میتواند در یک اتاق رنگ ملایم در اتاق دیگر رنگی تند باشد.

. رنگهای روشن، اتاق را بزرگتر و روشنتر از آنچه هست نشان میدهند. رنگهای تیره به اتاقهای بسیار بزرگ، حالتی خودمانی و دوستانه میدهند.

. اگر قصد دارید دیوارهای دکوراسیون منزل را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید، بتونه کاری آن را هم از همان رنگ بزنید.

. نقصهای معماری را با استفاده از رنگهای خنثی در دیوار، سقف کاذب و کفپوش اتاق به طوری که حالتی یکپارچه به خود بگیرند، برطرف نمایید.

. برای کوتاه نشان دادن سقفهای بسیار بلند و یا تشدید حالت خودمانی یک اتاق، رنگ دیوار را از ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و باقی آنرا به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید. تیره کردن سقف هم میتواند چنین حالتی را ایجاد کند.

. برای بلند تر جلوه کردن دیوارها، رنگ آنها را تا سقف به طور یکنواخت ادامه دهید.رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه میدهد.


با انجام راهکارهای بیان شده می توانید یک محیط آرامش بخش و جذاب طراحی کنید و اوقات با نشاطی را بعد از یک روز کاری خسته کننده ، بگذرانید.

همچنین برای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون خود می توانید اثر رنگ ها در دکوراسیون را مطالعه کنید.


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب   

  

لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




میز اداری سازینه چوب|مدل K 403


میزهای  اداری سازینه چوب همانند دیگر محصولات مبلمان آن ، طبق اصول ارگونومیک ساخته شده است و از بهترین متریال  بوده و تمامی  تجهیزات شامل دستگیره ها و پایه ی میز استیل و با بالاترین کیفیت بوده است.

در ادامه مشخصات کلی این محصول را مشاهده کنید.


مشخصات کلی:

- تمام mdf با رنگ بندی متنوع.

- لبه تمای کار pvc برای زیبایی و استحکام لبه های کار.

- سیستم مونتاژی الیت(MINI FIX).

-قابلیت انتخاب قسمت کمد میز به صورت ۳ کشو، درب دار یا فضای کیس.

-استفاده از ریل های ساچمه ایی، در کشو ها بمنظور راحتی در حرکت کشو و طولانی تر شدن عمر کشو ها.

-استفاده از پایه های آتاژور در زیر کار برای جلوگیری از نفوذ رطوبت.

-قابلیت انتخاب دستگیره به سلیقه خود مشتری.

-قابلیت ایجاد طرح اختصاصی به سلیقه مشتری



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 



اثر رنگ ها در دکوراسیون

اثر رنگ ها در دکوراسیون 

رنگها دارای نیروی خاصی هستند و هر یک از طیفها یک احساس عمیق را در محیط القا میکنند. رنگ تاثیر فیزیکی و روحی خاصی را برروی افراد میگذارد و افراد واکنشهای متفاوتی نسبت به رنگهای مختلف از خود نشان می دهند.

رنگی که برای دکوارسیون اتاقهای منزل خود انتخاب و استفاده می کنید، عمیقا در حالات روحی و روانی حاکم در منزل شما موثر است. بنابراین به نقش و تاثیر انواع رنگها در محیط بایستی توجه داشت تا انتخابی صحیح و مفید داشته باشید و بتوانید از محیط پیرامون خود لذت ببرید.


رنگ زرد:

درخشندگی, حس خوش بینی و دل گرمی. رنگ زرد باعث بهبود فعالیت های ذهنی و بیشتر شدن اشتها نیز می شود.

کاربرد: درآشپزخانه, اتاق کارو اتاق نشیمن هم چنین به ندرت و بصورت خیلی ناچیز دراتاق خواب بزرگسال می توان از رنگ زرد استفاده کرد اما استفاده از این رنگ در اتاق نوزادان توصیه نمی شود.

 

رنگ نارنجی:

رنگی است بسیار گرم, محرک و شادی آور که گرمابخش محیط می باشد.

 کاربرد: در ورودی و راهروها,اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن. رنگ نارنجی رنگی محرک است بنابراین می توان از آن به مقدار کم و بصورت ملایم در اتاق خواب و اتاق کار نیز استقاده نمود.

ادامه مطلب



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




میز مدیریتی M 206

سازینه چوب تولید کننده انواع پارتیشن ، دکوراسیون و مبلمان اداری


02122381486

02632749087

09125641408 

09125628076


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




تاثیر عوامل ارگونومیک محیط کار بر کارمندان


تاثیر عوامل ارگونومیک محیط کار 

عـدم توجـه به اصـول ارگونومی و رعایـت نکـردن آنها در محـیط کار، هزینه هـای بسیار زیادی را هم برای کـارفرما و هم برای کارکنان بدنبال خواهد داشت و موجب کاهش کارآیی و کیفیت می گردد. از طرفی با توجه به اینکه طی سالیان گذشته و تحقیقات انجام شده، نقش حیاتی ارگونومی در کاهش ناراحتی های عضلانی - اسکلتی، افزایش بهره وری، بهبود کیفیت، زندگی کاری، ایمنی و کارآیی کلی سازمان مشخص تر شده و متخصصین ارگونومی نیز با بهینه کردن تناسب بین انسان - ماشین و محیط، کارآیی سیستم ها را بهبود بخشیده اند.

آیا رعایت اصول ارگونومی امری ضروری است؟


 بیماری‌های مـهمـی ‌که در زمینه ارگونومـی‌ مـطرح است، ناتـوانایی‌های جـراحتی شـدید اسـت که شامـل صدمـات اسکـلتی ـ ماهیـچه‌ای و سیستم عصـبی مـی‌باشـند و از در معرض قرار گرفتن ضرباتی مثل حرکات مربوط به مچ و کمر، به صورت تکـراری بـه وجـود مـی‌آیند. این صـدمات یا کـارهایی که با دست انجام مـی‌شوند و در دفاتری که کارها به صورت اتوماتیک انجام مـی‌شود رایج هستند که بیشتر به دلایل زیر مـی‌باشد:

حالتهای بد بدنی
حالتهای بدنی ثابت
نیاز به نیروی زیاد از حد برای انجام کار
حرکات تکراری با تعـداد زیـاد
مدت زمان ناکـافی برای استـراحت بین حرکـات تکراری ارتعاشات
دمای سرد

برخی مشکلات معمول در صنایع شامـل:

طـراحی نامنـاسب محـل کـار
وجود محیط کار و مشاغل زیان‌آور
طراحی نامناسب سیستم انسان – ماشین
برنامـه‌های ضعیف مدیـریت مـی‌باشد.

ایجاد یک محیط کاری بر اساس اصول ارگونومیک

عوامل ارگونومیکی، در محیطهای کار یکی از عوامل زیان‌آور به شمار رفـته و درصد قابل توجـهی از آسیـبها و حـوادث ناشی از کـار و غیبتهای ناشـی از آن را به خود اختـصاص مـی‌دهد. پـرداختن به این مقوله و حل مشکلات ناشی از این عوامل آسیب‌زای محیط کار نشان‌دهنده ارزش نــهادن به نیروی انســانی مـی‌باشــد و در کـل منجر به افزایش بهره‌وری در بخشهای مختلف مـی‌شود. بنابراین مستندسازی دستورالعمل کاری، بـرای جلوگیری از عــدم انطــباق محیطهای کار و محصول با الزامات مشتریان داخلی و خارجی و ایجاد سوابق کیفیت در راستای اجرای عملیات طبق اصــول ارگونومی ‌برای حصول اطمینان از بر آورده شدن نیازهای مشتریان ضروری است.

توسعه، ترقی، رقابت، استفاده بیشتر و پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار کارکــنان باعث می‌شود ‌الـگـوی بیـماری‌هایـی که سلامـت انسـان را تهـدید می‌کرد، تغییر یابد چون کار جزء لاینفک زندگی بشری است. این در حالی است که فقـدان تنـاسب مـیان تکـنولوژی و استفـاده‌کننده از آن، نتـایج منفی از قبیـل ....

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید.


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 



پارتیشن تک جداره بهتر است یا دو جداره؟

پارتیشن تک جداره یا دوجداره؟ کدام بهتر است؟


پارتیشن همانطور که از نام آن پیداست به معنی جداکردن و تقسیم بندی می باشد که در دکوراسیون اداری به معنی تفکیک کردن فضا در ابعاد مختلف است.

برتری پارتیشن نسبت به دیوار آن است که علاوه بر تقسیم بندی به اندازه ی مورد نیاز و با توجه به تعداد کارکنان ، دارای تنوع در نوع اجرا و رنگ بندی و پیکربندی می باشد.

در مدل های ابتدایی پارتیشن از ستون هایی استفاده می شد که بدون توجه به ارتفاع پارتیشن تا سقف امتداد پیدا می کرد تا وظیفه نگهداری پنل ها را به عهده بگیرد که در ظاهر پارتیشن تاثیر منفی داشت ، اما در مدل های امروزی اتصال از کف و دیواره های کناری می باشد و ستونی تا سقف وجود ندارد.

پارتیشن را میتوان به دو دسته کلی پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم نمود.

در هر دو دسته ساختار و مواد به کار رفته در پارتیشن یکسان است ولی در کل تفاوتهای بسیاری در دو مدل وجود دارد.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره ظاهری ساده تر دارند و تنوع در آن نسبت به پارتیشن های دو جداره کمتر است .معمولا در تک جداره استفاده از یراق آلات اضافی مانند پرده کرکره که بطور قالب نقش کلیدی در پارتیشن دو جداره دارد مرسوم نمی باشد.

عرض پارتیشن در هر دو مدل ۱۰ سانتی متر و ارتفاع استاندارد آن ۲۱۰ سانتی متر می باشد.ارتفاع پارتیشن قابلیت افزایش تا سقف محیط و یا حتی کاهش به اندازه دلخواه را دارا می باشد.

در این پارتیشن ، اتصالات نمای خارجی دارد که این یکی از مزیت های این نوع پارتیشن است زیرا اتصالات خارجی جابجایی و انتقال را به مراتب ساده تر و سریع تر میکند و برای قسمت هایی که بصورت موقت در نظر گرفته شده است بسیار مناسب است.

پارتیشن دو جداره

در پارتیشن های دو جداره اتصال بین پنل داخلی بوده و هیچگونه نمای خارجی ندارد ولی در تک جداره اتصالات نمای خارجی دارد .

یکی از عمده ترین تفاوت بین دو مدل تک جداره و دو جداره...

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید.


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 





تاثیر رنگ در دکوراسیون

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی


در زندگی های امروزی نیاز به آرامش به شدت احساس می شود . همه ی انسانها در این روزها در جستجوی صلح وآرامش هستند که وجودش در این دنیای شلوغ غیر ممکن به نظر می رسد.برای طراحی محیطی دنج و آرام یکی از مهمترین عناصر رنگ ها  می باشند. شما با انتخاب الگوی رنگ مناسب محیطی بوجود می آورید که در آن به آرامش و آسایش دست پیدا می کنید.

رنگ از دوران های بسیار دور به عنوان عاملی شفابخش مورد استفاده قرار گرفته است . رنگ های شفادهنده به فرد خسته نیروی مضاعفی می بخشند و تنش و التهاب را کم می کنند.ما برای مراقبت از وضعیت جسمانی خود اهمیت قائل هستیم ، توجه به بهداشت روانی نیز برای داشتن زندگی سالم و کامل امری حیاتی است.این عوامل را با استفاده از ارتباطات رنگی تقویت کنید.

فلسفه فنگ-شوی عبارت است از زیستن در هماهنگی کامل با محیط اطراف به گونه ای که انرژی پیرامون به سود شما عمل کند و نه به زیان شما.

استفاده از چه رنگ هایی دردکوراسیون مناسب است؟ 


-  برای بوجود آوردن حال و هوایی آرام و دل انگیز رنگ فیروزه ای را با آبی ترکیب کنید که در محیط حس ثبات و شفافیت به همراه می آورد.

- قرمز ملایم به همراه نارنجی شما را در سیاره مریخ رها می کند تا به اکتشافات درونی برسید.

- گاهی بد نیست از رنگهای خنثی استفاده شود مثلا رنگ بژ با قهوه ای شکلاتی یا خاکستری ملایم با بژ کوهستان را به یاد می آورد .

- از رنگ هایی استفاده کنید که در ذات خود خاصیت آرام کنندگی دارند مثل...


برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید.

 


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




راهنمای خرید پارتیشن | قسمت دوم


راهنمای خرید پارتیشن 

( قسمت دوم )



پارتیشن تک جداره یا دو جداره ؟ کدام بهتر است ؟

 

در پارتیشن دو جداره از دو لایه ام دی اف و دو لایه شیشه استفاده می گردد به نحوی که در صورت درخواست مشتری ، میتوان از پرده کرکره در مابین دو شیشه استفاده کرد.

در پارتیشن تک جداره از یک لایه ام دی اف و یک لایه شیشه استفاده می شود به نحوی که در بیشتر مواقع از پرده کرکره در این مدل استفاده نمی گردد.

جدا از تمام تفاوت فنی و اجرایی که بین دو مدل پارتیشن تک جداره و دو جداره وجود دارد ، دو عامل اصلی هزینه و زیبایی تفاوت مهم آن هاست.


از لحاظ هزینه برای خرید پارتیشن دو جداره بطور تقریبی باید هزینه ای دو برابر نسبت به پارتیشن تک جداره پرداخت کنید که یکی از عوامل تاثیر گذار در سفارش پارتیشن می باشد.

تنوع و زیبایی در پارتیشن دو جداره یکی از مهمترین برتری های آن نسبت به پارتیشن تک جداره می باشد.

شما برای خرید پارتیشن دو جداره با گزینه های بیشتری از لحاظ تنوع نسبت به پارتیشن تک جداره روبرو خواهید بود.

 

قبل از سفارش پارتیشن چه کارهای انجام دهیم؟

 

قبل از سفارش پارتیشن حتما از جانمایی صحیح میزهای اداری ، میزهای مدیریتی و بطور کلی مبلمان اداری و ابعاد و اندازه ی آن ها پس از اجرای پارتیشن اطمینان حاصل کنید.شما برای انجام این کار از شرکتی که برای اجرای کار پارتیشن ، با آن به توافق رسیده اید می توانید نقشه ای دو بعدی یا سه بعدی قبل از اجرا را دریافت و تغییراتی که می خواهید انجام دهید را لحاظ کنید.

در مواردی که مبلمان اداری ، میزهای اداری ، میزهای مدیریتی را قبل از پارتیشن خریداری یا سفارش داده اید حتما مجری پارتیشن را در جریان قرار دهید.


نور محیط نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.بعد از تقسیم بندی فضا ممکن است به بعضی اتاقهای تشکیل شده نور کمتری برسد که بعلت طولانی بودن ساعات کاری راندمان کارمندان را کاهش می دهد.

برای حل این قضیه حتما از پارتیشن های دارای شیشه استفاده کنید که دارای دو حالت می باشد، یا از پارتیشن با شیشه سند بلاست و یا از شیشه ساده به همراه پرده کرکره استفاده کنید که در ضمن اینکه حریم شخصی رعایت میشود در عین حال نور نیز انتقال پیدا میکند.

اگر عایق صوت برای شما مهم است پس حتما به ارتفاع پارتیشن توجه کنید. ارتفاع استاندارد پارتیشن ۲۱۰سانتی متر می باشد ولی زمانیکه صداگیری مهم باشد باید این ارتفاع تا سقف ادامه پیدا کند.


بطور مثال واحدهای فروش از پرسروصداترین واحدهای کاری می باشند که معمولا باعث عدم تمرکز در واحدهای دیگر می شوند که این مسئله با پارتیشن با ارتفاع بالا معمولا قابل حل است.


بطور کلی پارتیشن تا ۷۰ درصد عایق صوتی ایجاد می کند که برای واحدهای اداری قابل قبول است.وقتی ارتفاع پارتیشن را تا سقف سفارش می دهید حتما به سرمایش و گرمایش در کشور ۴ فصل ایران توجه کنید ، وقتی تبادل هوا را بین واحدهای مختلف از بین میبرید حتما باید قبل از این کار به سیستم های برودتی و گرمایشی توجه کنید.

حتما از محصولات شرکتی که کلیه جزئیات مواد مصرفی را در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید به گارانتی پارتیشن و یراق آلات توجه کنید.


برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید.

 


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 

راهنمای خرید پارتیشن

نکات مهم در انتخاب پارتیشن


( قسمت اول )

 

سفارش و خرید پارتیشن با توجه به فضای کاری شما طراحی و اجرا می گردد و محصولی کاملا سفارشی بوده و امکان عودت آن وجود ندارد ، بنابراین قبل از سفارش به چندین نکته توجه کنید.

پارتیشن بطور کلی به دو دسته پارتیشن تک جداره و دو جداره تقسیم می گردد که از لحاظ عرض پارتیشن که 10 سانتی متر و ارتفاع اصلی آن 210 سانتی متر می باشد ، هیچ تفاوتی باهم ندارند.

استحکام پارتیشن در هر دو مدل به یک اندازه می باشد و همچنین از لحاظ متریال هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 



میز مدیریتی و کارشناسی

میز مدیریتی مدل M 202


انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی سازینه چوب 


 در طراحی این گروه از محصولات به دوام ، زیبایی ، ارگونومی ، کارآیی  توجه خاصی شده است .



با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 




سازینه چوب تولید کننده انواع صندلی اداری


صندلی اداری 


بالاترین تنوع تولید صندلی اداری طبق اصول ارگونومی

 قابلیت سفارشی کردن محصولات با توجه به نیاز مشتری

بالاترین تنوع تولید و رنگ بندی


با ما همراه باشید.    

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .

صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه 



میز گروهی چه ویژگی هایی دارد؟


مزیت های میز گروهی :


سادگی در چیدمان

دسترسی آسان

دارای فایلینگ اداری و کمد های اداری

فضای مناسب جهت کار

شخصی بودن حریم کارمندان

ایجاد ارتباط نزدیک بین کارمندان

همخوانی با دکوراسیون اداری


و....


با ما همراه باشید.    

  

تلگرام     اینستاگرام    توئیتر     کلوب     


لطفا از سایت ما دیدن کنید .


صفحه اصلی       محصولات       تماس با ما       رزومه