ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
رضایتمندی نیروی انسانی یکی از دغدغه های مهم و
همیشگی مدیران است چون موجب انجام هرچه بهتر وظایف و ارائه خدمات میشود.
در ادامه نکاتی در مورد تزیین و تغییر دکوراسیون دفتر
کار خواهید خواند که با رعایت آن ها محیطی دلپسند و حرفه ای برای کارکنان و
مشتریان فراهم خواهد شد.
1- رنگ مناسب و الهام بخش، گویای فعالیت کاری سازمان است.
باید در انتخاب رنگ نهایت دقت را کرد و از رنگ های الهام بخش و با کیفیت که گویای فعالیت کاری سازمان نیز می باشند استفاده کرد.
۲ - نور و روشنایی یکی از عوامل مهم در محیط کار است
۳- مبلمان ارگونومیک به افزایش بهره وری و کاهش دردهای ناشی از نشستن طولانی مدت کمک می کند.
انتخاب مبلمان مناسب یک ضرورت است.
از آنجایی که بیشتر اوقات کاری پشت
میز می گذرد بنابراین خرید یک میز و صندلی ارگونومیک اولین اصل هر اتاق کاری است.
این امر به
کاهش تنش عضلانی و ایجاد ایمنی برای بافت های مختلف بدن کمک می کند.
۴- قفسه و فایل برای مرتب نگه داشتن وسایل هر شخص در هر اتاق کار لازم است.
۵- زیباسازی دیوارها در روحیه کارکنان تاثیر مثبت می گذارد
یک دیوار خالی به سادگی همه را کسل می کند. چرا با استفاده از چند تصویر و عکس و قاب که به حرفه ای تر شدن محیط کمک می کند استفاده نکنیم؟ تنها یک ایده خلاقانه می تواند باعث شود کارمند در محیط کار خود احساس آرامش و نشاط کند. این هم روی شما و هم روی کارمندان و مشتریان شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.
۶- تزئینات، فضای خشک و جدی محیط اداری را تغییر می دهد
گیاهان، تنگ ماهی، عکس های خانوادگی، یا آثار هنری یک فضای هنری منحصر بفرد را ایجاد نموده و شما را تا حدی از فضای خشک و جدی موجود جدا می کند.
محیط کار انسان به مثابه منزل دوم او است و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند. بنابراین بدیهی است که محیط کار نیز بایستی همچون خانه برآورنده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند.
برای دیدن نمونه کارهای ما به سایت سازینه چوب مراجعه کنید.